انجمن جنگ های صلیبی (MultyPlayer)

تورنمنت ها و مسابقات انلاین بازی جنگ های صلیبی

انجمن جنگ های صلیبی (MultyPlayer)

تورنمنت ها و مسابقات انلاین بازی جنگ های صلیبی

آموزش شبکه کردن جنگ های صلیبی با Lan

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴ ق.ظ

با این آموزش براحتی میتوانید بازی جنگ های صلیبی را بین دو یا چند کامپیوتر شبکه کنید.

آموزش کامل در ادامه مطلب


1- ابتدا دو یا چند کامپیوتر را از طریق Lan به هم متصل کنید.

سپس مراحل زیر را انجام دهید.



۹۷/۰۵/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
Lord Mohammad

نظرات  (۴)

سلام این آموزشی که گذاشتین درسته. کامل هم هست

اصلا شبکه شدنش برای کسی که با کامپیوتر کمی آشنایی داشته باشه کار سختی نیست 

من بار اولی که خودم بازی را شبکه کردم بدون آموزش انجام دادم و به مشکلی نخوردم

فقط اینکه اون بار اول ویندوز xp روی کامپیوترای گیمنت بود

ولی حالا ویندوز 7 هست و دیگه با همون روش هر کار میکنم زمانی که جوین میزنم سروری تشخیص نمیده

با ویندوز 7 کلک خاصی داره؟

سلام منم مشکل جواد رو دارم ویندوز 7 دارم دو تا سیستم وصل ان حتی فایل هم انتقال دادم ولی تو بازی هاستی پیدا نمیکنه 

درود بر شما باید اینترنت فایروال یا دیوار آتش خاموش باشه حتما

سلام ببخشید من این بازی رو روی گوشی هم ریختم میشه به کامپیتر یا گوشی دیگه وصل بشه امتحان کردم وقتی هاست میدم هیچی پیدا نمیکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی